16:49

Seria "Pokochaj mnie" wydawnictwa SBM


"Pokochaj mnie" to nowa seria wydawnictwa SBM , która w przystępny sposób uwrażliwia dzieci w wieku szkolnym na los zwierząt nie idealizując samego faktu posiadania zwierzaka. 

Do tej pory ukazały się cztery tytuły z serii. Dwa wcześniejsze, odpowiadające o relacji z psami miałam już wam okazję zaprezentować, dzisiaj przyszła pora na koty oraz jaskółkę 🙂

"Pokochaj mnie. Niespodziewani goście"
Pamiętacie sympatyczną Łucję, jej chodzącego własnymi ścieżkami, czarnego kota Fuksa oraz znalezionego w lesie, podczas burzy pieska Pioruna?
W najnowszym tytule serii mamy okazję wrócić do Leśnego Zakątka i ponownie spotkać z bohaterami.
Jesteście ciekawi co u nich słychać i jakie przygody czekają na nich tym razem?
Do zacnego grona przyjaciół dołączą nowi bohaterowie - Oliwia, z którą początkowe relacje nie układały się najlepiej oraz mała jaskółka Elza. 
Czy zdarzyło wam się kiedyś znaleźć bezbronnego pisklaka? Widzieliście co wtedy robić i jak troskliwie zająć się zwierzakiem?
Świat dzikich zwierząt rządzi się swoimi prawami, a opieka nad małym ptaszkiem nie należy do najłatwiej. Czy Łucja podoła wyzwaniu i pomoże jaskółce wrócić do zdrowia?

"Pokochaj mnie. Dobrze mieć przyjaciół"
Podczas wieszania prania na balkonie Asia odkryła, że w koszu z plażowymi zabawkami pomiędzy wiaderkiem do piasku i kolorowymi grabkami zadomowiła się kocia rodzina. 
Mama dziewczynki zgodziła się przygarnąć kociaki do momentu, aż staną się całkowicie samodzielne. Szybko jednak okazało się, że opieka nad maluchami to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim ogrom odpowiedzialności i obowiązków, a każdy nowy mieszkaniec to również dodatkowe koszty. Skąd wziąć pieniądze na kocią karmę? 
Przyjaciółka Asi - Sara, wpada na fantastyczny pomysł. Czy dziewczynkom uda się rozwiązać problem?

Seria "Pokochaj mnie" to pełne ciepła historie o rodzącej się przyjaźni, odpowiedzialności i trosce o drugą istotę, które pokazują, że opieka nad zwierzęciem to nie tylko przyjemności, ale przede wszystkim obowiązki, ciężka praca i wyrzeczenia.

"Pokochaj mnie. Dobrze mieć przyjaciół"
Autor: Patrycja Zarowska
"Pokochaj mnie. Niespodziewani goście"
Autor: Anna Śliwińska
Wydawnictwo SBM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger