10:24

"Moje emocje. Jak pokonać złość i smutek" - Zeszyt ćwiczeń


"Moje emocje. Jak pokonać złość i smutek" Anny Pachockiej to zupełnie niepozorny zeszyt ćwiczeń dla dzieci, skupiający się na regulacji emocji. Książka oferuje konkretne zadania pomagające dzieciom zrozumieć jak radzić sobie z uczuciami. To praktyczny przewodnik, który angażuje oraz wprowadza maluchy w świat rozpoznawania i zarządzania emocjami w prosty i mądry sposób. 



Czym jest emocja? Jak nią zawładnąć? Jak wrócić do spokoju po sztormie złości czy smutku? Odpowiedzi na te pytania tkwią na stronach książki.


To, co sprawia, że "Moje emocje" jest publikacją godną uwagi, to jej angażujący charakter. Autorka nie tylko tłumaczy, ale także przenosi maluchy w świat praktycznych działań. Zadania, choć proste, są skoncentrowane na rozwijaniu umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zdrowy i konstruktywny sposób.



"Moje emocje" skoncentrowane są na regulacji emocji jako kluczowym elemencie. Zadania nie tylko pomagają dzieciom nazwać i zrozumieć swoje uczucia, ale także uczą, jak nimi zarządzać. To nie tylko odkrywanie emocji, ale też nauka ich płynnego układania w harmonijną melodię.



Książka Anny Pachockiej to niezawodne narzędzie dla rodziców i opiekunów, którzy pragną wspierać rozwój emocjonalny swoich dzieci. Nie ma tu magii, ale jest praktyczna mądrość, która w niezwykle empatyczny sposób stawia na realne efekty w dziedzinie zrozumienia i zarządzania emocjami.

"Moje emocje. Jak pokonać złość i smutek"

Anna Pachocka

Wydawnictwo RM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger