15:27

Niezwykła moc wyobraźni - "Mój przyjaciel Mamut"


"Mój przyjaciel Mamut" autorstwa Anny Terreros-Martin to podróż w świat dziecięcej wyobraźni, magii i przyjaźni.

Mansi, mała dziewczynka z wielkim sercem odwiedza muzeum, aby zanurzyć się w historii i odnaleźć swoje miejsce w świecie. Mansi czuje się czasem samotna, ale w muzeum odkrywa swoją pasję - Mamuty! Te wielkie, wymarłe stworzenia stają się źródłem jej inspiracji, których efektem są rysunki pełne piękna i wyobraźni.



Dzięki fantazji dziewczynka w magiczny sposób przenosi się prosto do czasów epoki lodowcowej, gdzie staje oko w oko z Mamutem Włochatym i innymi prehistorycznymi stworzeniami. To spotkanie daje początek wyjątkowej przyjaźni. 



"Mój przyjaciel Mamut" nie jest tylko opowieścią o wyjątkowej relacji między ludźmi a zwierzętami, ale także niesie ze sobą ważne ekologiczne przesłanie. Autorka zachęca nas do dbania o zwierzęta i nieingerowania w ich życie, aby nie doprowadzić do wyginięcia kolejnych gatunków. To piękne przesłanie warto przekazać najmłodszym czytelnikom.



Piękna kolorystyka, szczegółowe grafiki i okładka z zorzą polarną tworzą niesamowity klimat. Czytelnik zostaje dosłownie wciągnięty w świat Mansi, gdzie granica między magią, a dziecięcą wyobraźnią zaczyna się zacierać.



"Mój przyjaciel Mamut" to książka, która zachwyci zarówno dzieci, jak i dorosłych. To opowieść o przyjaźni, pasji, trosce o środowisko naturalne i magii, która może tkwić w najmniej oczekiwanych miejscach. 

"Mój przyjaciel Mamut"

Anna Terreros-Martin

Wydawnictwo Czytalisek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger