11:38

Filmowe podsumowanie lutego




Co ty wiesz o swoim dziadku?
reż. Dan Mazer
Komedia

Dick jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem. Jest także dziadkiem Jasona  – młodzieńca nudnego jak seks ślimaków. Dick postanawia zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż w poszukiwaniu utraconego testosteronu. Pomysł jest dość prosty - zdeprawować chłopaka za pomocą maksymalnej ilości źle prowadzących się niewiast, a przy okazji samemu skorzystać z ich wdzięków. Jason początkowo opiera się jak może, szczególnie, że już wkrótce ma stanąć na ślubnym kobiercu. Dick potęguje jednak swe wysiłki, a że z niejednego pieca chleb jadał, wie, że są takie pokusy, którym nie oprze się nawet święty... 

Ocena: 6/10


Dziewczyna warta grzechu
reż.  Peter Bogdanovich
Komedia

Arnold - żonaty reżyser przybywa do Nowego Jorku, by rozpocząć próby do swej najnowszej komedii. Zanim jednak przystąpi do pracy, postanawia skorzystać z uroków wielkiego miasta. Upojna noc w towarzystwie uroczej dziewczyny do towarzystwa o imieniu Izzy nastroi go tak romantycznie, że zaproponuje jej pewien układ. W zamian za porzucenie niegodnego procederu, Izzy otrzyma okrągłą sumkę, by móc zrealizować swe życiowe marzenia. Ta wielkoduszna propozycja rozpęta w życiu Arnolda prawdziwe tornado. Okazuje się, że Izzy całe życie marzyła, by zostać aktorką. Nic dziwnego więc, że zjawia się na castingu do sztuki reżyserowanej przez… Arnolda. Nie byłoby w tym jeszcze nic strasznego, gdyby nie fakt, że jedną z głównych ról w przedstawieniu gra jego żona.

Ocena: 5/10


Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach
reż. Rob Marshall
Przygodowy/Fantasy

Ścieżki kapitana Jacka Sparrowa tym razem skrzyżują się ze ścieżkami pewnej kobiety z jego przeszłości. Sparrow będzie zastanawiał się, czy połączyła ich miłość, czy wyłącznie poszukiwania osławionego Źródła Młodości. Kiedy kobieta zmusza go do wejścia na pokład statku pirackiego "Zemsta Królowej Anny" pod dowództwem osławionego Czarnobrodego, Jack nie wie, kogo winien się lękać bardziej – jej czy Czarnobrodego.

Ocena: 7/10


Zanim się obudzę
reż. Mike Flanagan
Horror

Młode małżeństwo, po tragicznej stracie ukochanego syna, adoptuje ośmioletniego chłopca. Jessie i Mark robią wszystko, by stworzyć dziecku kochającą się i szczęśliwą rodzinę. Szybko okazuje się jednak, że Cody, który jest uroczym i grzecznym chłopcem, skrywa mroczny sekret. Kiedy Cody zasypia, jego sny stają się rzeczywistością. Koszmary również... Rodzinę zaczynają nawiedzać wyśnione przez chłopca demony. Jessie i Mark zrobią wszystko, by dotrzeć do źródła lęków syna, zanim ich życie zmieni się nie do poznania.

Ocena: 6/10

Circle
reż.  Aaron Hann, Mario Miscione
Horror

Kilkadziesiąt osób budzi się, stojąc na podświetlonych, przypominających teleturniejowe, stanowiskach. Próbując odkryć prawdę o tym, jak tam się znaleźli, dowiadują się, że tajemnicze urządzenie na środku podłogi będzie zabijać każdego z nich po upływie określonego czasu. Umrze też każdy, kto będzie próbować opuścić stanowisko. Ludzie mają jednak wybór: mogą głosować i wybrać, kto zginie następny. W desperackiej walce o życie wszystkie chwyty są dozwolone.

Ocena: 4/10

Serial:


Stranger Things - sezon 1
reż.  Matt Duffer, Ross Duffer

Genialny serial nakręcony w klimacie lat 80-tych.
Kiedy znika mały chłopiec, jego matka musi stawić czoło przerażającym siłom, żeby go odzyskać.

Ocena: 9/10




*zdjęcia i część opisów pochodzi ze strony http://www.filmweb.pl/ 

8 komentarzy:

  1. Niestety nie oglądałam żadnego z tych filmów i też nie mam ich w planach. Wybieram raczej thrillery lub dramaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanger Things czeka u mnie na obejrzenie :D Mój luty jawił się pod znakiem Supernaturala i Westworld, w międzyczasie widziałam też Jacky. Szczerze przyznam, że od kiedy seriale zyskały na popularności nie mam większej ochoty na filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś włączyłam sobie film Co ty wiesz o swoim dziadku, jakoś może... w połowie? zasnęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam tylko Piratów z tytułów wymienionych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojacie. Jestem na 5 odcinku Stranger Things i jestem zakochana <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stranger things" to serial który mam w planach. I "Co Ty wiesz o swoim dziadku" - zamierzam obejrzeć dla rozrywki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Stranger Things I z niecierpliwością czekam na drugi sezon. Co ty wiesz o swoim dziadku okazał się dla mnie niestrawny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger