15:01

Filmowe podsumowanie grudnia



Kiedy gasną światła
reż. David F. Sandberg
Horror


Kiedy Rebecca opuściła rodzinny dom, myślała, że wraz z nim pozostawiła za sobą lęki z dzieciństwa. Dorastając, nigdy nie miała całkowitej pewności, co było prawdziwe, a co nie, zwłaszcza kiedy gasły światła. Teraz jej młodszy brat, Martin, jest świadkiem tych samych niewyjaśnionych i przerażających sytuacji, które kiedyś wystawiały na próbę jej zdrowie psychiczne i zagrażały bezpieczeństwu. Przerażająca istota w tajemniczy sposób związana z matką rodzeństwa, Sophie, ponownie pojawiła się w ich życiu. Tym razem jednak, w miarę jak Rebecca zbliża się do odkrycia prawdy, nie ma wątpliwości, że ich życiu zagraża niebezpieczeństwo... zwłaszcza Kiedy gasną światła.

Ocena: 6/10


Deadpool
reż. Tim Miller
Komedia/Akcja/Sci-fi


Ekranizacja jednego z najoryginalniejszych komiksów Marvel Comics. Wade Wilson - niegdyś agent służb specjalnych, a obecnie najemnik - poddany zostaje nielegalnemu eksperymentowi, w wyniku którego nabywa niezwykłych mocy samouzdrawiania. Odtąd staje się znany jako "Deadpool" i wyposażony w nowe zdolności oraz czarne poczucie humoru wyrusza z misją wymierzenia sprawiedliwości człowiekowi, który niemal zniszczył mu życie.

Ocena: 4/10


Dziewczyna z tatuażem
reż. David Fincher
Kryminał/Thriller


Film zrealizowany na podstawie bestsellerowej książki. Mikael Blomkvist, znany dziennikarz oskarżony o zniesławienie, otrzymuje nietypowe zlecenie od właściciela koncernu przemysłowego, Henrika Vangera. Ma zbadać sprawę tajemniczego zaginięcia 16-letniej Harriet Vanger, które miało miejsce w latach 60-tych. Blomkvist nie wie, że każdy jego krok jest śledzony przez niezwykle inteligentną hakerkę, Lisbeth Salander, która wykonuje to na prośbę Vangera. Śledztwo z czasem zaczyna odkrywać krwawą i niebezpieczną historię rodziny Vanger.

Ocena: 7/10


Iluzja 2
reż. Jon M. Chu
Kryminał/Thriller

Czterej Jeźdźcy powracają! Grupa magików, która sztukę scenicznej iluzji wzniosła na wyżyny – ukazując ludzkim oczom rzeczy, o jakich dotąd nikomu się nie śniło i obdarowując publiczność milionami dolarów z kont niczego niepodejrzewających bogaczy – tym razem wpadnie w nie lada tarapaty. Ich żądny zemsty dawny rywal doprowadzi do katastrofy podczas finału Super Bowl, o którą oskarżeni zostaną Czterej Jeźdźcy. Uciekając przed FBI i policją, znienawidzeni przez publiczność będą musieli udowodnić swą niewinność i usidlić swego wroga. A wszystko to oczywiście przy użyciu swych niezwykłych umiejętności.

Ocena: 7/10


Totalna magia
reż. Griffin Dunne


Opowieść o dwóch siostrach wywodzących się z prastarego rodu czarownic. Po śmierci rodziców, Sally i Gillian  wprowadzają się do posiadłości swoich ekscentrycznych ciotek. Pod ich okiem uczą się, jak uprawiać sztukę czarnoksięską. Z czasem siostry dowiadują się o klątwie rzuconej na ich rodzinę. Zgodnie z przekleństwem, "miłość musi skończyć się śmiercią"...

Ocena: 6/10



Serial:

The Walking Dead - sezon 6
reż. Frank Darabont
Horror/Dramat


6 sezon zakończył się zaskakująco. Kogo zabił Negan w finałowym odcinku? Ja już wiem...nie mogłam się doczekać i przeczytałam spoilery. Chociaż w każdym pisze to samo, to jednak wciąż mam nadzieję, że to nie okaże się prawdą. Cały 7 sezon jeszcze przede mną, dawno zaczęło już wiać nudą, ale z czystej ciekawości będę oglądać dalej

Ocena: 6/10


Obejrzane z Olą - dla dzieci

Gdzie jest Nemo?
reż. Andrew Stanton, Lee Unkrich


Wielka Rafa Koralowa. Mały Nemo niespodziewanie trafia z oceanu wprost do akwarium w gabinecie dentystycznym w Sydney. Jego ojciec Marlin, choć cierpi na lęk przed otwartym oceanem, wyrusza synkowi na ratunek. W tej niezwykłej podróży towarzyszy mu zapominalska Dory. Tak się zaczyna jedna z najwspanialszych podwodnych przygód.

Ocena: 7/10



Gdzie jest Dory?
reż. Andrew Stanton


W najnowszej animacji Disney/Pixar "Gdzie jest Dory" tytułowa bohaterka wraz z przyjaciółmi - Nemo i Marlinem - postanowi odkryć tajemnice swojej przeszłości. Co pamięta? Gdzie są jej rodzice? Gdzie nauczyła mówić się językiem wielorybów?

Ocena: 7/10


Skubani
reż. Jimmy Hayward


Nagrodzony Oscarem producent "Shreka" zaprasza na szaloną podróż w czasie w towarzystwie dwóch niedopasowanych indyków, które sprawią, że już żaden człowiek nie zrobi im koło pióra. 
Przezabawna animowana komedia o ptakach, które zamierzają zmienić bieg historii i sprawić, że indyki na zawsze znikną z ludzkiego jadłospisu. Ich motto to: INDYKA NIKT NIE TYKA! 
Jake i Reggie pochodzą z zupełnie odmiennych indyczych środowisk – jeden jest indykiem z wyższych sfer, a drugi ze zwykłego kurnika. Będą musieli jednak przezwyciężyć dzielące ich różnice i połączyć siły, bo historia stawia przed nimi wielkie wyzwanie. Muszą cofnąć się w czasie i tak namieszać w dziejach drobiu, aby indyk odtąd jawił się nie jako największy przysmak, ale najlepszy przyjaciel człowieka.

Ocena: 8/10

*zdjęcia oraz część opisów pochodzi ze strony http://www.filmweb.pl/ 

8 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o TQD - sezon 7 na razie trzyma poziom. Myślałam że będzie gorzej, są pewne minusy jak np. nudnawe przeciągnięcia, ale Negan jest teraz siłą napędową tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zacząć oglądać The Walking Dead, ale mam zaczętych wiele seriali i najpierw muszę je skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dorosłe" filmy zupełnie nie w moim klimacie, więc ich nie widziałam. Za to mam za sobą "Gdzie jest Nemo?" oraz "Gdzie jest Dory?" - bardzo sympatyczne produkcje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy pierwsze filmy oglądałam i bardzo mi się podobały. Tak samo jak TWD, chociaż jestem dopiero na 4 sezonie, ale w końcu nadrobię, wiem to :D Czekam na kolejny post z fajnymi filmami :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na recenzję książki "Krwary orzeł".
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam "Kiedy zgasną światła" i nawet podobał mi się ten film. Ciekawa fabuła i rozwiązanie akcji.
    "Deadpool" kompletnie do mnie nie przemawia. Humor w nim zawarty jest na naprawdę niskim poziomie.
    Jeżeli chodzi o kolejny sezon "TWD" to mnie najbardziej podobał się w nim Negan, oraz początkowa scenka, która otwierała cały sezon.
    "Dziewczynę z tatuażem" zarówno czytałam jak i obejrzałam i obie wersje przypadły mi do gustu, ponadto często do nich wracam.
    "Gdzie jest Doris" nie porwało mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym "Gdzie jest Nemo" co najmniej 9 dała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam tylko Totalna Magia i niezbyt mi się podobał, za to kreskówki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za filmami komiksowymi ale Deadpool mnie uwiodl. Dla mnie jest on w ścisłej czołówce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger