11:06

Mój Ci On:-)

Dowód na to, że marzenia się spełniają:-)

Kindle paperwhite

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja też mam i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Też mam i jestem zakochana w nim już któryś rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Ja też się muszę zaopatrzyć w taki sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna rekomendacja. :) Trzeba jak najprędzej rozejrzeć się za sprzętem dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja spamuję i serdecznie zapraszam Cię do akcji "Wędrująca książka", którą organizuję. Więcej szczegółów w linku: http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2015/12/wedrujaca-ksiazka.html

    Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent! U mnie też wpadł czytnik, może nie aż Kindle, ale nie jest zły :) Pozdrawiam

    ksiazkowy-termit.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger