10:15

Konkurs - "Zaopiekuj się moją mamą"

Już nigdy nie pomyślisz o swojej mamie w ten sam sposób po przeczytaniu tej książki.„Zaopiekuj się moją mamą” to niezwykła i głęboko poruszająca historia o rodzinie poszukującej matki, która znika pewnego popołudnia wśród tłumu na stacji metra. Opowiedziana z perspektywy córki, syna, męża i samej matki jest uniwersalną opowieścią o miłości, rodzinnych sekretach, przeszłości i współczesności. Stanowi chwytającą za serce sentymentalną podróż świadomości, która doprowadza cię do spotkania twarzą z twarz z gorzką prawdą - że nie wiesz nic o swojej matce. „Ja nie znam mamy. Wiem tylko, że zaginęła...”


Serdecznie zapraszam was do udziału w konkursie, który organizuję wraz z portalem Sztukater i wydawnictwem Kwiaty Orientu.
Do wygrania jest książką Shin Kuyng - Sook pt. "Zaopiekuj się moją mamą"



A teraz zadanie dla wszystkich zainteresowanych
W kilku zdaniach podziękujcie swojej mamie za... To już od Was zależy za co.
Zgłoszenia ślijcie pod adres mailowy:
kas115@wp.pl
W tytule maila wpisując "Konkurs".
Najciekawsza i najbardziej oryginalna odpowiedź zostanie nagrodzona egzemplarzem książki.


W konkursie może wziąć udział każdy, bez znaczenia czy prowadzi bloga czy nie. Należy tylko zostawić komentarz pod tym wpisem. Ci którzy prowadzą bloga proszeni są o umieszczenie na swoich stronach banera reklamującego konkurs:






Zgłoszenia przyjmuję do 31 sierpnia 2011 roku.


Wszystkich chętnych zapraszam do udziału w zabawie.





9 komentarzy:

  1. W konkursie nie wezmę udziału,gdyż książkę już czytałam :)
    Wiele emocji ze mnie wyssała:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zastanowię :) (I przepraszam, że tyle mnie tu nie było)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie http://anulka1992.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane :-)
    czarna_hanka(@)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja posłałam wierszyk, bo na książkę poluję już jakiś czas:)
    Pozdrawiam,
    Monia/onlyme30 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A kiedy będą wyniki? Oo"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger