11:20

We trójkę też może być fajnie - "Jestem przy Tobie (ja też!)


Przyjaźń jest jak magiczny ogród, w którym kwitną najpiękniejsze uczucia. To wiatr, który delikatnie tuląc, dodaje otuchy w najtrudniejszych chwilach, to jedna z najważniejszych i najbardziej wartościowych relacji, która kształtuje tożsamość i wspiera  w najtrudniejszych chwilach. Jest oparta na zaufaniu, szczerości i bezwarunkowej akceptacji. Dlatego tak istotne jest, aby dzieci od najmłodszych lat uczyły się o jej znaczeniu.



Wśród wielu książek dla dzieci poruszających temat przyjaźni, bestseller wydawnictwa Zielona Sowa "Jestem przy Tobie" wyróżnia się wyjątkowym stylem i przekazem. Bohaterowie, Niedźwiedź i Wiewiórka, tworzą zgrany duet, który jednak uczy się, że nawet najlepsza przyjaźń potrzebuje czasem oddechu i przestrzeni dla każdego z uczestników.



Teraz, w kontynuacji książki, "Jestem przy Tobie (ja też!)", poznajemy kolejną lekcję na temat przyjaźni. Główni bohaterowie zmierzą się z nowym wyzwaniem, gdy do ich paczki dołącza Kura. Mimo że początkowo Niedźwiedź i Wiewiórka są zadowoleni z własnego towarzystwa, sytuacja zmienia się, gdy Kura znajduje się w niebezpieczeństwie. To wydarzenie otwiera ich oczy na nowe możliwości i pokazuje, że przyjaźń może być jeszcze silniejsza, gdy dołącza do niej nowa osoba.



Bohaterowie, Niedźwiedź i Wiewiórka, to jak dwie skrzypiące struny, które w harmonii tworzą najpiękniejszą melodię przyjaźni. Ale gdy dołącza do nich Kura, ta melodia staje się jeszcze bardziej bogata i złożona, jak symfonia przyrody w pełnym rozkwicie.



Ta urocza powieść o akceptacji i otwarciu się na nowe doświadczenia zachwyca zarówno dzieci, jak i dorosłych. Krótki, rymowany tekst oraz kolorowe ilustracje dodają uroku opowieści, jednocześnie poruszając istotne tematy życiowe. "Jestem przy Tobie (ja też!)" to doskonała lektura dla każdego, kto pragnie zgłębić tajniki prawdziwej przyjaźni i odkryć, że czasem zmiana może przynieść nowe, wspaniałe doznania.

"Jestem przy Tobie (ja też!)"

Smriti Halls

Steve Small

Wydawnictwo Zielona Sowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger