14:09

Cześć i czołem kluski z rosołem


Witaj w świecie kolorowych ilustracji i wesołych rymowanek, gdzie maluchy mogą wcielić się w rolę opiekuna dla głodnych i spragnionych zwierzaków! "Cześć i czołem kluski z rosołem" to niebanalna propozycja dla najmłodszych, która wprowadza do interaktywnego i aktywnościowego świata pełnego zabawy, a jednocześnie rozwija mowę, spostrzegawczość i logiczne myślenie.



Na 26 kolorowych stronach znajdziesz pyszne smakołyki i napoje, które zaspokoją głód i pragnienie Twoich podopiecznych. Krótkie, rymowane teksty wpadają w ucho, a mocno kontrastowe ilustracje przyciągają uwagę i pobudzają wyobraźnię. Ale to nie wszystko! Książka zawiera również wiele aktywnościowych propozycji, które zachęcają maluchy do wspólnej zabawy i interakcji ze zwierzętami.



"Cześć i czołem kluski z rosołem" to już trzecia część fantastycznej serii autorstwa Agnieszki Elbanowskiej i Agaty Dudek. Wesoła rymowanka wpada w ucho i zaprasza do wspólnej zabawy, a niebanalne ilustracje nasycone kolorami, przyciągają uwagę dziecka i pobudzają jego wyobraźnię.



Ta urocza, kolorowa kartonówka to nie tylko doskonała okazja do spędzenia czasu z najmłodszymi, ale także świetny sposób na rozwijanie ich umiejętności. W książce znajduje się kilka aktywnościowych propozycji dla najmłodszych. Maluchy będą wyrywać marchewki z ziemi, rzucać bananem do małpki, wybierać największe ziemniaki dla barana oraz liczyć do trzech.
Dodatkowo, książka zachęca do próbowania nowych potraw i czerpania przyjemności z jedzenia.



"Cześć i czołem kluski z rosołem" to niebanalna propozycja dla najmłodszych, która wciąga w świat kolorowych ilustracji i wesołych rymowanek. To interaktywna i aktywnościowa książeczka, która zachęca do zabawy i angażuje wyobraźnię, rozwijając jednocześnie mowę i spostrzegawczość.

"Cześć i czołem kluski z rosołem"
Agnieszka Elbanowska
Agata Dudek
Wydawnictwo Mamania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger