08:48

Memory inne niż wszystkie - Memo Święci


Lubicie grę w memory?

Dzisiaj mam dla was coś wyjątkowego, klasyczną grę w nieco innej odsłonie. Jestem pewna, że jeszcze takiej nie widzieliście.

"Gra memo święci + zgadnij kim jestem" 

W zgrabnym pudełku zamkniętych jest 32 kafelki z 16 postaciami świętych oraz krótka biografia każdej z postaci.
Producent proponuje dwa warianty gry.
Z młodszymi dziećmi możemy grać w standardowe memory na zasadzie odszukiwania dwóch identycznych obrazków.
Drugi wariant, odrobinę trudniejszy, dedykowany jest dla dzieci w wieku 7+ Polega na zadawaniu pytań oraz odgadywaniu, jaką postać wybrał współtowarzysz gry.

Jest kilka powodów dla których warto dać tej grze szansę, nawet jeśli nie należycie do grona osób religijnych.
Święci to postacie historyczne, których biografię warto znać zarówno ze względu na ich dokonania, wkład w kulturę, naukę i sztukę jak i kontekst historyczny towarzyszący ich działalności. Mamy tutaj m.in. Joannę d'Arc, Tomasza z Akwinu, Maksymiliana Kolbe oraz Franciszka z Asyżu.
Warto pielęgnować w dzieciach pozytywne wzorce stawiając za przykład postaci godne naśladowania.
Sama gra prezentuje się bardzo ładnie. Delikatne, stonowane kolory, sympatyczne ilustracje oraz solidne wykonanie, to wszystko sprawia, że idealnie nadaje się jako prezent pod choinkę lub przyjemne urozmaicenie prezentu komunijnego.

Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

A jeśli jeszcze wam mało, to Wydawnictwo Ewangelizujemy ma w swojej ofercie sympatyczne magnetyczne zakładki do książek z postaciami z gry. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Zatopiona w lekturze , Blogger